Pieprzę się tylko ze swoim chłopakiem, ale możesz wylizać mi tyłeczek

Przeglądając portale randkowe znalazłem dwa ciekawe ogłoszenia:
Pierwsze:
„…szukam ochotnika, który zrobi mi długi, relaksujący masaż stóp 😉 Mam faceta, który z jakiegoś powodu w ogóle nie chce tego robić, ale generalnie on w ogóle nie lubi gry wstępnej ani niczego co nie jest seksem… a strasznie mnie to podnieca gdy ktoś dotyka moich stóp i sprawia mi straszną przyjemność, więc szukam kogoś, kto chciałby się umawiać na dyskretne, niezobowiązujące spotkania, na których mógłby do woli dotykać moich stópek… nie oferuję seksu! Seks mam.”lizanie tyleczka
I drugie:
„Mam seksowne, kobiece kształty i śliczny, krągły, gładki tyłeczek który totalnie domaga się dokładnego wylizania przez jakiegoś fajnego faceta 😉 Uwielbiam rimming, a ponieważ mój aktualny facet nie chce mnie zaspokajać w ten sposób, więc szukam kogoś, kto nie będzie miał takich obiekcji ;)”

Czyli – seks mam ze swoim chłopakiem, który tylko mnie rżnie. A ty możesz mi lizać tyłeczek. Albo masować stópki. Na seks oczywiście nie licz, nie dla psa kiełbasa.

Czyli cała przyjemność dla Niej, a ochotnik sprowadzony do roli narzędzia które ma na zawołanie wykonywać, to, czego nie chce robić jej chłopak. Co za upokorzenie…, być sprowadzonym do roli… jeszcze niższej niż mineciarza, bo mineciaż chociaż może polizać jej cipkę…  Piękne. Na taką relację mam teraz ochotę.

4 thoughts on “Pieprzę się tylko ze swoim chłopakiem, ale możesz wylizać mi tyłeczek

      1. mandaryn Autor wpisu

        Ten komentarz przepuściłem by pokazać z jakim poziomem inteligencji spotkać się możemy wśród wielu osób zainteresowanych tematyką. Takich osób jak jego autor jest od groma… 🙂

        Odpowiedz

Skomentuj

