Kiedy się spotkamy, zajmę się Twoją twarzą.

Kiedy się spotkamy, zajmę się Twoją twarzą. Twarz odzwierciedla i pokazuje Twój charakter, emocje, wartości, pragnienia – wyraża wszystko na zewnątrz. Twarz reprezentuje kim jesteś.

twarz

Kiedy się spotkamy, chcę dotknąć Twojej twarzy, chcę odcisnąć na niej swoje piętno, wycisnąć z Ciebie emocje i na Twojej twarzy je obejrzeć.. jako mój prywatny spektakl.

Chcę Cię spoliczkować. Raz, drugi, trzeci.. i dziesiąty.. i tak długo, żebyś nigdy nie wiedziała, kiedy to się skończy. Chcę, żebyś wtedy klęczała. Chcę, żeby to się działo powoli, świadomie, bez cienia pośpiechu. To nie będzie gwałtowne. To będzie najbardziej intymny akt tworzenia Twojego stanu emocjonalnego. Chcę zobaczyć na Twojej twarzy poruszenie, niepewność.. i oddanie.

policzkowanie

Chcę o Twoją twarz wytrzeć podeszwy swoich butów, chcę butami przycisną Twoją głowę do podłogi kiedy na kolanach składasz mi pokłon. Chcę żebyś poczuła się tak nisko, jak nigdy nie byłaś, tak przekraczająca granice swojego „ja”, by było to dla Ciebie doświadczeniem transcendencji.

lizanie butów

Chcę Twoją twarz opluć i chcę byś moją ślinę zlizywała z podłogi. Chcę byś o to prosiła, byś czuła takie pragnienie połączenia ze mną, że zgodzisz się na każde poniżenie. Chcę, żebyś była moja.

4 thoughts on “Kiedy się spotkamy, zajmę się Twoją twarzą.

    1. mandarynfetysz Autor wpisu

      Mój blog to nie miejsce na tego typu żałosne (w formie i treści) „oferty” – dlatego wykasowałem numer telefonu.

      Przepuściłem to tylko dlatego, by pokazać jak nędzna jest kondycja intelektualna naszej „sceny BDSM” (haha), bo może później będę chciał o tym napisać oddzielny tekst. Będzie pewnie nosił tytuł „intelektualne dresiarstwo” albo jakoś podobnie.

      Dziękuję za uwagę. Nie musisz odpisywać, nie jesteś tu mile widziany.

      Odpowiedz

Skomentuj

