Dziewczyny na imprezie – moja narzeczona lubi się zabawić…

Błysk w oczach mojej narzeczonej, kiedy mówiła, że z koleżankami wybiera się na imprezę do klubu mówił mi… że będzie to coś więcej, niż zwykła impreza.

streapteaser
Ale nie dopytywałem. Ania nie lubiła, gdy byłem natrętny i jak to mówiła „nie dawałem jej przestrzeni by oddychać”.

chippendeals

Nigdy nie chciałem być takim zazdrosnym głupkiem, bezwartościowym prymitywnym facetem, jakich pełno można na świecie spotkać i na jakich kobiety zawsze narzekają. Więc starałem się dawać tę przestrzeń, zawsze gdy sytuacja tego wymagała.

pijane dziewczyny
Nad ranem, gdy wróciła, była bardzo zmęczona i nie miała ochoty na rozmowę, więc nie nalegałem. Potem długo spała. Kiedy po południu przyniosłem jej śniadanie do łóżka, wyglądała na zadowoloną.. była taka pół rozanielona – pół rozleniwiona.. w charakterystyczny dla siebie sposób, który w niej uwielbiam.

narzeczona zdradza
Zdjęcia pokazała mi dwa tygodnie później, kiedy po ostrej kłótni, chciała mi emocjonalnie przywalić.

niewierna narzeczona
– Chcesz, zobaczyć jak się bawiłam? To zobacz!

narzeczona tańczy

2 thoughts on “Dziewczyny na imprezie – moja narzeczona lubi się zabawić…

Skomentuj

