2C-B – alternatywa dla akoholu?

Ładne kilka tygodni temu miałem przyjemność doświadczyć działania 2C-B czyli pochodnej fenyloetyloaminy  – naturalnie występującego w ludzkim mózgu  oraz w czekoladzie neuroprzekaźnika.

2c-b

Mogę powiedzieć, że wydaje się dobrą alternatywą dla alkoholu. Bardzo przyjemne rozluźnienie i pozytywny stan emocjonalny. Co ważne, zauważyłem, że jak zmienia mi się świadomość, pojawia się we mnie oczekiwanie, że za chwilę jakby utracę świadomość – w sensie takiego typowo alkoholowego najebania.. a to się nie dzieje. Czyli właściwie, w porównaniu do alkoholu to jest się trzeźwym, zachowuje się zdolność myślenia i reagowania. Miła odmiana dla wódki 🙂

Doświadczyłem niestety tzw. body load – nieprzyjemnych objawów, które u mnie akurat przyjęły formę czegoś zbliżonego do nudności. tak że nawet jak pierwsza część imprezy się skończyła i znajomi się zebrali, by wyjść do klubu, to ja już spasowałem i wróciłem do domu. Ale ogólnie pozytywne doświadczenie. Możliwe, że powtórzę, a nawet jakoś zastąpię tym zwyczajowe picie wódki, bo alkohol jakoś mnie męczy.

Oczywiście środek jest nielegalny… co za debilizm, ale to temat na inny wpis, nie będę tu wylewał żalów. Było to na początku roku – w styczniu – zapisuję sobie dla pamięci.

 

One thought on “2C-B – alternatywa dla akoholu?

Skomentuj

