Cztery godziny Prawdy – drugie spotkanie z psylocybiną

Cztery godziny Prawdy. Czystej Prawdy rzuconej prosto między oczy – tak można by podsumować drugą sesję z psylocybiną, którą to miałem pod koniec marca. Jakby ktoś o doskonałym widzeniu rzeczy wziął mnie na bok i powiedział mi wszystkie ważne rzeczy dotyczące mojego życia, wyborów których dokonałem, ścieżek, które wybrałem – tych niewłaściwych, tych, które były błędami… Rzeczy, które gdzieś ignorowałem i odsuwałem.. i pewnie gdyby jakikolwiek żywy człowiek mi je powiedział, to bym je odrzucił.. ale tu była to bezosobowa siła.. lub ja sam byłem narratorem.

prawda

Ciekawym skutkiem ubocznym był utrzymujący się przez około miesiąc mocny spadek libido.. kompletnie nie miałem nawet żadnych myśli seksualnych. Właściwie dopiero kilka dni temu pierwszy raz od tej sesji się umówiłem ze starą koleżanką. A tak, nawet nie składałem żadnych propozycji.. teraz to się powoli zmienia. W piątek wyszliśmy gdzieś wieczorem i było bardzo miło, bardzo dobrze odczuwałem jej kobiecą energię..głos, dotyk, wszystko. Więc powoli powraca ten aspekt życia.

Również ciekawym efektem jest to, że minęły mi ciągoty do perwersji seksualnych.. poza fetyszem stóp (to chyba zawsze będę miał 😉 ) .. typowa gra w master/slave jakoś przestała mnie pociągać.. mdła mi się wydaje.

Najważniejszą jednak rzeczą, jest to, że ta grzybowa sesja wpisała się w pewien większy proces przemiany wewnętrznej i w czasie ostatnich tygodni miałem naprawdę dużą ilość bardzo mocnych i głębokich stanów medytacyjnych, wewnętrznych iluminacji i poznania – i to takiego, które przekłada się (powoli i stopniowo) na zmianę moich działań w wewnętrznym świecie, na zmianę funkcjonowania. Bardzo, bardzo pozytywnie.

Piszę dla pamięci, by kojarzyć chronologię, kiedy to było.

2 thoughts on “Cztery godziny Prawdy – drugie spotkanie z psylocybiną

Skomentuj

