Jestem świetny w łóżku – dowcip o marketingu

Jesteś na imprezie, widzisz śliczną dziewczynę. Podchodzisz i mówisz „jestem świetny w łóżku” –marka to jest marketing bezpośredni.

Jesteś na imprezie, widzisz śliczną dziewczynę. Płacisz kelnerowi i mówisz „idź do niej i powiedz, że jestem świetny w łóżku” – to jest reklama.

Jesteś na imprezie, widzisz śliczną dziewczynę. Zapraszasz ją do tańca. Kupujesz drinki. Zabawiasz rozmową. Proponujesz odwiezienie do domu, a otwierając przed nią drzwi, mimochodem mówisz „tak przy okazji.. jestem świetny w łóżku” – to jest PR.

Jesteś na imprezie, widzisz śliczną dziewczynę. Ona podchodzi do Ciebie i mówi „słyszałam, że jesteś świetny w łóżku” – TO JEST MARKA.

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s