Psylocybina – sesja trzecia

Wczoraj miałem trzecie doświadczenie z psylocybiną. Zgodnie z regułą podaną przez kolegę – co najmniej raz spróbuj w towarzystwie, raz w samotności i raz z dziewczyną. Dwa poprzednie razy były w towarzystwie, teraz było w samotności.

Sesja była zaplanowana jako podróż do wnętrza by wyeksplorować głębokie części mojej maxresdefaultpsychiki, błędy i blokady dotyczące kluczowych nastawień do życia. Zbyt osobiste by się tu o tym rozpisywać, mimo, że to anonimowy blog. Ale zadziwiło mnie, że intencja wypowiedziana na początku sesji, została tak niezwykle precyzyjnie zrealizowana.

Zajrzałem bardzo głęboko i zostałem poprowadzony przez głębokie rejony mojego ja. Zadany problem nie został doprowadzony do końca, ale trudno było tego oczekiwać. Natomiast jakby został odblokowany kierunek i inspiracja do medytacji na najbliszy okres.

Praktycznie przez cały czas towarzyszyło mi przyjemne poczucie błogości w ciele i umyśle.
Również pierwszy raz nie miałem poważnych problemów z motoryką ciała, mogłem się praktycznie normalnie poruszać.

Piszę dla pamięci, by mieć zapis, kiedy to nastąpiło.

Skomentuj

