Cock worship – wielbienie penisa

„Krasawiec” – co w wolnym tłumaczeniu znaczy „piękny” powiedziała pewna Ukrainka, gdy mój penis wylądował na jej twarzy. I przez następne pół godziny faktycznie traktowała go z pełnym uwielbieniem.

cock worshipJest w tym coś magicznego, coś z uniesienia religijnego. Kontakt – genitalia-twarz. Oboje wytracamy swoje „ja”. Ja staję się Nadczłowiekiem, Bóstwem… ona czcicielką. Tak oddana w swym uwielbieniu, w akcie pozbawionej egoizmu służby..

uwielbienie penisaGenitalia – twarz. Twarz jest siedzibą wzroku, słuchu, węchu, smaku i dotyku. Poza dotykiem, wszystkie zmysły są ulokowane tylko w twarzy. Poprzez twarz przyjmujemy pokarm i tlen. Kiedy mój fiut wydobywa się ze spodni i osiada na jej twarzy, ona z pełnym zachwytem do niego przywiera, wchłania jego zapach, ociera się o niego, przyciska do niego swoją twarz jeszcze bardziej i otwiera usta…

To coś więcej niż praktyka seksualna. To oznacza, że ona mojego fiuta przyjmuje całą sobą, wszystkimi zmysłami i kanałami. Kiedy go wącha, liże i całuje, daje mi wszystko co ma do dania.

fellatioJak modlitwa, przesuwa ustami po moim penisie kawałeczek po kawałku, jakby przesuwała paciorki różańca, obcałowuje każdy milimetr kwadratowy, by pokryć go całego swym uczuciem, od podstawy do czubka.

tumblr_mdhs2tdeXf1rl33pao1_1280

Nie myśli teraz o swojej dumie, godności czy zachowaniu dobrej opinii otoczenia. Czy własnej opinii o sobie samej. Wiele razy mówiła, że ona bez związku nigdy nie poszła z facetem do łóżka, już nie mówiąc o daniu mu swoich ust. Teraz to wszystko odeszło, całe jej pole widzenia wypełnia mój kutas, którego nazywa pięknym i któremu oddaje cześć.

One thought on “Cock worship – wielbienie penisa

Skomentuj

