Chomik

Czasem ktoś pyta o ciekawe filmy z motywami bdsm. Zrobiłem na chomiku zbiór materiałów, który wielu z Was może uznać za ciekawy. Są tu:

filmy fabularne – np takie klasyki jak: Flower and Snake, Tokyo Decadence, The Pet, oraz trochę słabszych filmów (które też zamieściłem dla celów archiwalnych).
trochę materiałów instruktażowych, coś o klasycznym seksie i bardziej zaawansowanych praktykach (tantra, metody taoistyczne).

http://chomikuj.pl/ZmyslowyFetysz

hasło do wszystkich folderów: sokzmalin

Nie jest to żaden kompletny zbiór, ale po prostu kilka rzeczy, które akurat miałem na dysku i pomyślałem, że warto by je gdzieś zamieścić dla większego użytku. Stopniowo myślę że będzie się on powiększał, szczególnie te foldery instruktażowe.

Jestem, też otwarty na sugestie co jeszcze powinno się znaleźć w takim zestawieniu, a nawet mogę komuś dać dostęp by sam wgrał dodatkowe materiały.

Skomentuj

