Rodzaje uległych facetów

Fajna Amerykańska dominatrix (niejaka Sydney Lee) opowiada o rodzajach uległych facetów z jakimi miewa do czynienia.. większość z nich to w sumie bardziej tacy „pain in the ass” niż ktoś wartościowy (co totalnie się zgadza z tym, co słyszałem z rozmów z polskimi koleżankami).

Przy okazji, to ona jest takim typem kobiety dominującej, który mnie przyciąga – jest słodka, urocza i kobieca. Jak sama mówi, jak trzeba to potrafi zachować się jak dziwka, ale to wymaga od niej energii, jest męczące. Czyli ona jest taką osobą naturalnie miłą.

I tylko taka kobieta może wyzwolić we mnie chęć usługiwania i bycia jej podnóżkiem. A mam wrażenie że (przynajmniej wśród takich jej profesjonalnych koleżanek, które się reklamują) to na jedną taką jak ona przypada z dziesięć takich, które właściwie przez tę dominację, stają się bardziej męskie.

To nie jest tak naprawdę kobieca dominacja, tylko oni się zamieniają rolami, facet staje się kobiecy (dosłownie – feminizacja), a kobieta zachowuje się jak facet. To jest tak naprawdę męska dominacja, tylko że odgrywana przy zamienionych rolach. Dla mnie – motyw totalnie anty-podniecający.  No, ale to może dłuży temat na na dłuższe rozważania, na kiedy indziej może… zresztą ja nie szukam relacji z żadną „profesjonalistką”.

Może napiszę o tym temacie potem bardziej rozbudowany tekst. W każdym razie, ta Pani – fajna 🙂

6 thoughts on “Rodzaje uległych facetów

  1. Kropka:)

    Pani posłucham z ciekawością przy najbliższej okazji. Za to Twoje spostrzeżenie arcykiekawe! Kto wie… Tyle, że ta „kobiecosć” jest przecież umowna. Tak samo „męskość”. Skoro kultura zaczęła się (byc może) od matriarchatu, to może po prostu wszystko wraca na właściwe, pierwotne miejsce? Kropka:)

    Odpowiedz
    1. mandaryn Autor wpisu

      Dziękuję za miłe słowa. Co do tej umowności kobiecości/męskości – tylko częściowo się zgodzę. Jeśli pomyślimy ogólnie na przestrzeni wieków – tak, wyobrażenie o tych rolach mogło się zmieniać, raz iść w jedną stronę potem w inną, te role są w pewnym stopniu ruchome, nie są czymś co trwa kompletnie niezmiennie przez tysiąclecia.

      Ale z drugiej strony, jeśli weźmiemy jakieś konkretne 2 kobiety, dla przykładu jedną w typie „seksownej kocicy” a drugą w stylu „niemieckiej helgi” i poprosimy 100 facetów by ocenili ich kobiecość, to jestem przekonany że te oceny będą podobne w ogromnej większości przypadków. Kocica będzie oceniona jako bardziej kobieca przez większość.

      Więc ta „umowność” istnieje wg. mnie do pewnego stopnia tylko, a głębiej jest jakiś pierwotny element, pierwiastek męski lub kobiecy.. i ktoś albo go ma dużo albo nie 🙂

      Odpowiedz
  2. Kropka:)

    A tak, tu jest duże prawdopodobieństwo:) Moja uwaga to było spontaniczne skojarzenie na temat;) No i rżnica w naszych poglądach taka, że Ty masz na myśli (tak interpretuję – wygląd zewnętrzny, a ja osobowosc, sposób bycia.

    Odpowiedz
  3. nieprzyzwoitka

    Drogi Mandarynie, oglądnęłam wideo, które udostępniłeś. Faktycznie, dziewczyna jest fajna, mila i słodka (nie, nie jestem into girls;) ) ale zawsze się boję takich hmmm.. list? zestawień? Trochę wpędzają mnie w kompleksy i myślę, że nie jestem sama w tym odczuciu. Czuję na sobie presję, że koniecznie muszę się określić i zwykle okazuje się, że nie pasuję nigdzie. I co wtedy? Jestem „niezgodna”? Należę do wielu kast? Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że wylewam swój mini hejt nie w tym miejscu gdzie powinnam, bo przecież to nie Ty zrobiłeś to zestawienie. Wybacz mi proszę, ale naszła mnie właśnie taka refleksja. Na koniec dodam tylko tyle, że bardzo podoba mi się, że poruszasz cięzkie tematy i piszesz o „mrocznych” sprawach w fascynującym stylu.

    Odpowiedz
    1. mandaryn Autor wpisu

      Heh, spoko, ja takie listy traktuję na luzie, podobnie jak większość treści gdzie ktoś doświadczenia siedmiu miliardów ludzi próbuje opisać na kilku stronach, czy kilku zdaniach. Wiadomo, że rzeczywistość jest zawsze bardziej złożona i bogata niż jakikolwiek jej opis 🙂

      Odpowiedz

Skomentuj

