NAJWIĘKSZY kobiecy FETYSZ – ZAKUPY w SKLEPIE Z BUTAMI

Mam chęć zrealizować taką moją niezwykle perwersyjną 😉 fantazję, że idę z dziewczyną na zakupy, kupować dla niej buty.

fetysz usługiwania w sklepie z butamiI w każdym sklepie jak ona chce przymierzyć koleją parę, to ja jej usługuję, przynoszę te buty, klękam, zdejmuję i zakładam.

Ona tylko wydaje polecenia jak rozpuszczona księżniczka, a ja usługuję jak lokaj. Wszystko publicznie.

Jeśli masz ochotę na taki shopping, to zapraszam do kontaktu. Warunki – najlepiej Wawa, no i po prostu musisz mi się podobać (tak, to jest ważne) i mieć ładne stopy.

Co oferuję:
– pod koniec jak się zdecydujesz na jedną parę butów, to Ci je kupię (tylko bez szaleństw, z jakimś ustalonym wcześniej ograniczeniem cenowym, to ma być miły bonus, nie chciałbym by było głównym Twym motywem)
– z mojej strony nie padnie żadna seksualna propozycja, po wszystkim możemy się rozejść i jeśli chcesz, nigdy więcej nie kontaktować.

publiczna dominacja femdom

Takie ogłoszenie kilka miesięcy wrzuciłem na moją grupę z ogłoszeniami na fejsie, i pomysł szybko został zrealizowany.

Ale od tego czasu poznałem dzięki niemu kilka fajnych dziewczyn, więc pomyślałem że wrzucę je również tutaj, gdzie przetrwa znacznie dłużej.

Ogłoszenie jest więc bezterminowo aktualne, przy najmniej do czasu, aż pojawi się w moim życiu Pani Jedyna 😉

Jeśli masz ochotę na taki shopping, odezwij się na mandarynfetysz@gmail.com lub (lepiej) napisz do mnie na fejsie.

Uwaga: obecnie aktualne bez opcji kupna butów na końcu 🙂 Tylko zabawa dla zabawy. I tak będzie jeszcze przez co najmniej najbliższe 3 miesiące.

Skomentuj

